onsdag 5 mars 2014

Underhållningen som ändras.

Tack för denna underbara uppfinningen!

Med denna härliga tidningen har jag kunnat underhålla mig med under tiden jag var sjuk.
Jag har alltid gillat att läsa och kolla i tidningar.
Det finns så mycket fina grejer i dem och massa inspiration, tips och trix.

Den första tidningen jag verkligen har läst, läst och köpt var tidningen JULIA.
Den passade bra och hade grejer som passade för min ålder just då.





Sen gick jag över till tidningen FRIDA, den funkade bra och fungerar fortfarande bra ibland.




Men jag föredrar nog Vecko Revyn det känns som om den passar mig och min ålder.
Det finns massa inspiration, tips och trix.
Bilder, färger, texter, det finns helt enkelt lite av allt och det passar mig.

Så tack för att det finns bra tidningar som kan rädda en från att bli uttråkad.









Förlåt att texten och bilderna sitter lite konstig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar