fredag 28 mars 2014

Nya saker!

Har köpt fyra grejer som jag tänkte dela med mig av här på bloggen.
Köpte två grejer som jag velat ha ett bra tag nu och sen köpte jag två andra grejer som jag verkligen behövde.

Jag köpte ett hårspray från L'oreal Paris.
Har hört massa bra saker om den här produkten och har velat testa den länge.
Mitt gamla hårspray tog slut för ett bra tag sen nu och när jag såg detta på hyllan köpte jag det.
Förpackningen är super fin tycker jag, guldig och enkel.
Har inte hunnit testa det så mycket, men hittills verkar det väldigt bra!




Sen köpte jag ett baslack från Seche.
Har inte haft ett baslack på väldigt länge och det har mina naglar fått ta stryk av.
De går sönder och bryts av lättare och har fått en liten nyans av gul.
Inte bra, men nu är de på bättrings väg.

Har topplacket från Seche och det är sååå bra.
Kan typ inte leva utan det!





Jag köpte en dubbel-kajal från maybelline också.
Deras big eyes liner, den som har både en svart och en vit kajal i ett.
Har bara använt den vita delen och den är superbra.
Önska att jag haft denna produkten tidigare, eller någon annan vit kajal.

Får testa den andra delen också snart.





Den sista grejen jag köpte var en parfym från H&M.
Som ni vet så Älskar jag vanilj.
Och jag kunde bara inte låta bli att köpa den.
Den luktar vanilj, sött och bara super gott.

Det var vad jag köpte häromdagen.



Bilder: Mobilen, oredigerade

1 kommentar:

  1. Hihihi nu vet jag var jag ska låna ett bra spray.
    Och det där lacket kan passa fint att använda imorgon söndag när jag ska måla mina naglar ;O)

    SvaraRadera