onsdag 26 mars 2014

New Ideas!

Lite nya idéer till bloggen!
Det är två nya grejer jag tänkte börja med här på bloggen.
De kommer starta nästa vecka.

Första grejen
Beauty- Monday

Jag kommer lägga upp ett eller flera skönhetstips varje måndag.
Det kommer vara allt från smink och hår till kläder och smycken.
Även lite nagellacks tips och trix kommer komma.

Andra grejen
Outfits of the week

Det kommer vara precis vad de låter som.
Mina outfits under veckan.
Kommer visa från måndag till fredag eller från måndag till söndag.
Har inte riktigt bestämt mig.
Men tror det blir från måndag till fredag, för på helgen har jag nästan bara pyjamas.

Detta inlägget kommer att vara bilder till en början.
Men när jag köpt en ny kamera (vilket jag ska göra snart) så kommer jag filma det istället.
Tycker det är kul att filma och sånt.
Dessutom kan det vara kul för er med lite variation.

En annan grej som gäller kameran.
När jag köpt den och lärt mig hur den fungerar kommer jag att göra fler videos.
Så hoppas ni gillar videos.

 Bilder: Google 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar