söndag 9 mars 2014

Matchen!

Förlorade vi?? Vann vi??
Vad tror ni??

Om ni gissade på att vi vann så hade ni RÄTT.

Vi spelade jättebra och det lönade sig med 3 mål, tyvärr blev det även ett bakåtmål.

Men vi hade bra passningsspel. vi pratade mycket på planen, vi kämpade och gav allt.
Två snygga distansmål (mål från längre avstånd) och sedan ett snyggt returmål.

Två tjejer från laget, en anfallare och en ytter mittfältare.
Två glada tjejer som kunde lägga till mål på sin mållista. (om det nu har någon lista på hur många mål de har gjort)

Jag gjorde tyvärr inga mål, men det är inte så lätt om man är back.

Jag är iallafall väldigt glad över vinsten och de tror jag de andra i mitt lag också är.
Detta var våran andra träningsmatch och vi är så mycket bättre än förra året.
Känns som om detta året kan gå åt vårat håll.

Snart börjar serien, alltså de riktiga matcherna och om vi fortsätter såhär tror jag vi kan komma långt.

Ni får ha det gött så hörs vi!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar