lördag 15 mars 2014

Grattis Paulina!

Idag fyller världens bästa Paulina år!

Grattis Pavvo!
Hoppas du har haft en underbar dag och att kvällen blir ännu bättre. 

En "ful" bild, var tvungen.
Du är så sööööt!!!

Är så jä*la glad att jag träffade dig!
Vi har bara känt varandra i fyra år men det känns som en evighet.
Vad gjorde jag innan jag träffa dig?!? :P

Jag hoppas att vi kommer hålla kontakten efter skolan och Aah, hela livet.

Du är underbar och jag älskar dig så mycket.

Grattis!
Vi ses snart <3

4 kommentarer:

  1. Åh va gullig du är!! Tänkte precis hur mitt liv skulle sett ut om vi inte träffats och det var tur att vi träffades för var jag föreställde mig utan dig(och dem andra) var inte kul!! Så glad att jag träffa dig och det är ett måste att vi ska hålla kontakten efter skolan. Älskar dig mera din lilla kyckling!!! <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. <3 <3 <3 <3 så söta ni är

    SvaraRadera