måndag 17 mars 2014

Nationellt prov + Go natt <3

Idag hade jag ett nationellt prov i svenska, läsförståelse.

Det gick väl helt okej men är inte jättenöjd. 
Inte för jag vet vad jag kunnat göra bättre.

Det bästa med provet var att vi fick ha godis och dricka :D



Det sämsta med provet var nog.... Hmm, det var nog att temat är de 7 dödssynderna.
Jag visste det innan men hade typ glömt av det.

Men jag tycker att det temat är så tungt. Om ni förstår mig.
Det känns liksom för djupt, för tungt.
Har hört andra som har haft choklad, kärlek och sånt som teman men de känns ju lite lättare.

Aja, man får göra sitt bästa och hoppas på det bästa.
Som tur är så sänker de dig inte bara för att du misslyckas på nationella.

Hoppas det går bättre på torsdag, då har jag ett till nationellt prov, skriva.
Undra hur det kommer gå?? Skriva om de 7 dödssynderna!?
 

Aja, nu ska jag gå och lägga mig.
Är super trött.
Vi ses imon <3

(Kommer nog ett inlägg och helgen imon och varför Felicias överraskning inte har kommit upp)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar