tisdag 18 mars 2014

AHA!!

Känns inte som någon av mina grejer fungerar, datorn är ju typ sönder och idag på vägen hem ville inte mobilen funka.

Den ville inte låsa upp sig, eller den ville inte att jag skulle skriva i koden.
Sen lät jag den vara, tänkte den behövde vila (även om den gjort det typ hela dagen)
Men sen när jag testade igen då ville den ingenting alls.
Den var helt svart och ingenting fungerade.

AHA, blir så trött på elektroniken som inte vill fungera.
Två väldigt viktiga saker som jag använder varje dag håller på att gå sönder.
Vad ska jag göra!!!!

En random bild som beskriver hur vädret är här.
Fast det regnar inte riktigt så mycket.
Men jag tror att vädret är dåligt för att inget vill fungera för mig just nu.
Tror att himlen gråter för min skull *LOL*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar