onsdag 5 mars 2014

Oj, till och med bloggen blev sjuk

Hej!
Tänkte bara uppdatera er med vad som har hänt det senaste och varför bloggen inte uppdaterats.
Så här är det:

Jag blev sjuk förra veckan, förkylning.
Sen blev jag frisk.

Hela helgen var jag frisk, kände av förkylningen vid vissa tillfällen, men jag var frisk.
Jag hade en bra och mysig helg, satt barnvakt för två sööta små ungar men...

Men sen under natten söndag till måndag kände jag mig dålig.
På måndag morgon gick jag upp som vanligt men hade en konstig känsla i magen.

Det hela slutade iallafall med att jag inte gick till skolan och det var tur. 
Jag hade fått magsjukan.

Jepp, precis när jag blivit frisk får jag magsjuka, så härligt. Eller inte!!!!
Mamma ringde skolan och sjukanmälde mig.
Hon fick ett svar som var något i stil med: Hälsa henne att krya på sig och hon får komma tillbaka 48h efter sista kräkningen.

Haha, första gången skolan inte vill ha en. 
Förstår varför men tyckte det var lite kul i all bedrövelse.

Men nu är jag frisk och imorgon blir det förhoppningsvis skola.
Typ första gången jag vill gå till skolan.

1 kommentar:

  1. men vi har haft det ganska mysigt ihop eller??
    Typ kollat avsnitt efter avsnitt av The Mentalist.

    Kram

    SvaraRadera