lördag 22 mars 2014

Grattis Felicia!

Grattis Felicia!
Här kommer din överraskning!
Jag vet att det var ett tag sen du fyllde år.
Men bättre sent än aldrig!

Hoppas du gillar den!
Den 12 mars 1994 föddes min underbara syster!
Hon föddes 19:53
3195 gram och 48 cm lång.


Felicia, du är en underbar syster som jag kommer älska resten av mitt liv.
Här kommer tjugo grejer som jag Älskar med dig!

1. Att du är snäll och omtänksam! (för det mesta)
2. Ditt härliga skratt som smittar av sig!
3. Att du är så duktig på hästar och ridsporten!
4. Att du är bra på att laga mat!
5. Att du är snygg som en fotomodell!
6. Att du är så himla sööt!
7. Att du är väldigt duktig på att dansa!
8. Att du är just DU!
9. Dina gosiga kinder!
10. Att du har lika dålig humor som jag!
(Minns du rådjuren som du skratta åt??)
11. Ditt fina leende!
12. Att du hjälper andra!
13. Att du alltid finns där för mig!
14. Att du inte ger upp!
15. Att du är en bra kompis, till både mig och dina vänner.
16. Ditt vackra lockiga hår, som jag önska att du gilla lika mycket som jag och alla andra gör!
17. Din blåa ögon, som man kan döda för!
18. Att du är duktig på att sjunga!
19. Att du är målmedveten!
20. Att just du är min syster.

Hoppas du gilla den fina videon.
Grattis i efterskott.

Bilder: Fotoalbum och Felicias Instagram.



3 kommentarer:

  1. Va fiiiiiint! Säg grattis till henne från mig!!!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar present du har gjort till din syster.

    SvaraRadera