måndag 17 mars 2014

Datorn kraschar!

Min dator håller på att krascha tror jag.
Den är super seg, öppnar inte program, blir svart, sparar inte grejer o.s.v

Tror helt enkelt den håller på att ge upp, vilket inte är bra.
Hade varit så bra om den kunde hålla ut tills sommaren kommer.

Just nu är det liksom inget bra tillfälle att krascha.
Har två eller tre inlämningar och de måste verkligen bli klara NU.
Sen har jag två labbrapporter som ska in och ja, jag behöver min dator.

Som ni vet var jag sjuk för ett tag sen vilket gjorde att jag hamnade lite efter i skolan.
Så jag jobbar för fullt för att komma ikapp men det är svårt med en dator (där arbetena är på) som typ håller på att krascha.

Ska försöka skicka mina arbeten så jag kan ta våran andra dator och jobba.
Känner mig lite lätt stressad :/

Ta det lugnt!
Det ordnar sig.
Du kan om du vill.
Kämpa på!

Vi hörs!
(inläggen framöver kommer antagligen att publiceras från mobilen. Vilket gör att bilderna och texten kommer se ut lite hur som helst. Så förlåt för det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar