lördag 8 mars 2014

Frisk... inte frisk... frisk...hmmm

Hmm, är jag frisk eller är jag inte frisk??

Just nu känns det som om jag är frisk vilket är skönt.
Mådde bättre igår eftermiddag.

Så förlåt för att bloggen inte har uppdateras men imorgon kommer allt bli som vanligt.
Jag ska uppdatera dagligen och det kommer massa roligt.

Just nu letar jag bra och roliga beauty- tips samtidigt som jag kollar på melodifestivalen.
I år har melodifestivalen enligt mig inte varit så bra.

Låtarna är inte super bra och uppträdandena är inte heller de bästa.

De som varit lite bättre än de andra har varit.

Alcazar
Gillar inte låten jättemycket, tycker de låter som alla deras andra låtar men de gör en bra show.
De kommer ner i en stor discoboll och dansar och gör en bra show helt enkelt.



Sen tycker jag att Oscar Zia är ganska bra.
Han "klonar" sig själv och har också en bra show.
Han är duktig på att dansa tycker jag, även om han inte dansar super mycket.



Sen är även hon som sjunger buzzy doing nothing ganska bra.
Men det är mest för att jag får låten på hjärnan hela tiden.


Nu ska jag kolla på melodifestivalen.
Men vi hörs imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar