tisdag 25 mars 2014

Om den stämmer!

Om den här statistik grejen stämmer så är det bara sååå coolt!

Man kan kolla lite på blogger om statistiken och om läsarna.
Det står på min just nu att jag idag har haft läsare från ÅTTA olika länder.

Hur coolt är det?!?

Jag tycker iallafall det är väldigt coolt och tycker att det är super kul att ni gillar att läsa min blogg.

Jag håller fortfarande på att lära mig om blogger och försöker alltid att få bra bilder och roliga inlägg.
Imon kommer en ny idé som jag hoppas att ni gillar. Kanske blir fler idéer men vi får se.

Bara så ni vet;
Är minin mobil är konstig just nu, så kan inte blogga från den!
Vilket gör att det inte alltid blir så många inlägg.

Men jag gör mitt bästa <3
Hoppas ni har haft en bra dag!

Go' natt <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar