onsdag 19 mars 2014

Helgens roligheter!

Fredag:
Då hände inget speciellt.
Slutade skolan vid 12 och sen åkte jag hem och slappade.
Om jag inte minns helt fel :P

Jag hade en mysig kväll hemma.
Kollade på Let's Dance och åt chips.
Sen gick jag och la mig ganska tidigt då jag skulle upp och träna på lördagen.

En väldigt mysig och lugn fredag helt enkelt.

Lördag:
På lördagen gick jag upp vid 07:50 även om jag hade ställt klockan på 08:30.

Jag gick ner, åt lite frukost och chillade i soffan.

Jag tränade och fick en härlig start på dagen.
Sen hjälpte jag mamma att baka inför Felicias släktkalas, som var dagen efter, söndag.

Sen fixade jag mig och hjälpte Felicia som skulle ha fest.
Jag fixade mig dock inte för festen.
Jag gick ju som ni kanske vet på bio med min underbara vänner.
Så det var det jag fixade mig till.

Sen åkte jag in till stan och träffade mina kompisar.
Vi hämtade biljetterna, sen gick vi till donken och åt glass, sen gick vi tillbaka till biopalatset.
Vi kollade på bion och hade det mysigt.
Sen hämtade mamma och pappa mig och lämnade mig hemma.
Där festen fortfarande var igång.

Mamma och pappa gick igen men jag stannade.
Det var kul, även om jag inte var med på festen.
Satt mest på mitt rum, är ganska mesig/ blyg så vågade typ inte gå ner (hehe)

Festen slutade inte fören sent på kvällen, snarare morgonen.

Söndag:
Vaknade som vanligt, gick ner och åt lite frukost.
Dock stannade jag inte där ner som jag brukar.

Några av Felicias kompisar hade sovit över och satt i soffan och chillade.
Ville inte störa dem och dessutom hade jag pyjamas på mig.

Sen städade vi lite och fixade de sista med fikan och sånt, innan gästerna kom.

Det var nog min helg i största drag.
Det blev mycket gjort och helgen var fylld med roligheter.

Bilder: Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar