onsdag 26 februari 2014

Universum var inte på min sida

Tyvärr så hjälpte inte Alvedon en att hålla tummarna igår.
Blev sjuk iallafall, eller blev sämre snarare.

Vaknade som vanligt men kände mig inte alls bra, näsan vart tätt, halsen gjorde ont och jag mådde allmänt dåligt.
Jag åt lite macka och drack lite te för att se om det blev bättre, men det blev ingen skillnad.

Så nu ligger jag här hemma och är trött och mår dåligt.
Tur i oturen är att jag har mycket skolgrejer hemma, så får jag lite energi kan jag utnyttja den på ett bra sätt.
Kan typ inte andas eller svälja.
Massa filtar? Ja, tack!
Fryser inte alls *hosthost*
Det sämsta med att vara sjuk enligt mig är att jag inte får träna fotboll.
Har träning idag och jag blir jätteledsen och känner mig dålig för att jag inte kan komma. 
Även om det inte är mitt fel att jag blivit sjuk.

Idag är det extra jobbigt för vi har match på lördag så måste bli frisk. 
Om jag nu blir uttagen till matchen vill säga.

Detta ska jag försöka göra idag:
- plugga
- blogga
- inte må dåligt över att jag inte kan träna för att jag är sjuk.

Följer ni denna serien??
Om inte, så rekommenderar jag dig till att börja.
Detta lär jag göra:
- sova
- sova
- sova
- hmm, vila
- kolla på PLL
- sist men inte minst SOVA

2 kommentarer: