tisdag 25 februari 2014

On da buss

Sitter just nu på bussen och är på väg hem från stan.
Hade halvdag i skolan idag, så det är därför jag är hemma så tidigt. 

Men direkt efter skolan åkte jag och mina kompisar in till stan där de tog en fika.
Jag var inte sugen på fika, var mer hungrig så jag skippade det och åt sen istället.
(Ska äta när jag kommer hem)

Efter att vi fikat gick vi i några affärer, inte så många typ två (*haha*)
Men vi gick till ÖoB och Akademibokhandeln, det är typ super rea på bokhandeln idag så Linnea och Paulina ville kolla på böcker. Paulina letade efter the summer i turned pretty serien som jag har läst.

Den är super bra tycker jag och nu försöker jag hitta en liknande serie som jag kan läsa till sommaren.

Men efter den korta stunden i stan så åkte jag hem, fast jag åkte bara en hållplats för sen kom jag på att min syrra var hemma. Så frågade om hon ville ha lunch, så då gick jag tillbaka till stan och köpte mat. Då gick jag förbi ÖoB igen och då slog det mig att jag behöver nya avsminkningsservetter och jag har ett par favoriter som jag älskar och de finns typ bara på ÖoB. (kommer ett inlägg om de sen)

Men nu sitter jag på bussen och ska snart ringa syrran så hon kan möta mig med hunden.
  

Hörs sen igen, ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar