söndag 23 februari 2014

Detta var inte bra....

Detta var inte bra Cornelia!
Varför gjorde du såhär??

Klaga inte på måndag morgon...


Om ni undrar vad jag menar så har jag typ vänt på dygnet, vilket inte är så smart.

Klockan är runt 02.20 och jag är inte det minst trött...
När jag väl har somnat så vaknar jag vid 10:00 - 13:00 och då har halva dagen gått.
RANDOM
Haha, denna tyckte jag var rolig.
Visst jag gillar att sova men det känns som att jag slösar bort min lediga tid.
Man har bara två dagar ledigt och sen är det skola igen och där tar de ingen hänsyn till att man är trött.
De kör på för att hinna få in alla ämnen och kapitlen innan man ska sluta och börja på gymnasiet (eller nästa klass) De har ju ett schema att följa.

Så jag ska ställa ett alarm på ungefär 10:00-10:30 och då ska jag gå upp.
Imorgon ska jag göra många roliga saker har jag bestämt.
Jag ska på kalas (det visste jag innan), ev. ska jag kolla på hockey hos några kompisar, sen ska jag fota lite, blogga och städa, sen måste jag tyvärr plugga också.

Men då har jag verklige tagit vara på dagen och kan känna mig nöjd.
Dessutom vänder jag tillbaka dygnet lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar