torsdag 20 februari 2014

Första, andra, tredje!

Mitt andra inlägg på min nya blogg!
*whoop whoop*

Tänkte bara berätta lite vad som hänt idag.
Idag har jag varit i skolan som vanligt, haft det skoj med mina kompisar.
Det bästa med hela dagen var att jag slapp ha spanska.

Vi skulle ha nationella i svenska (muntligt) 
Så på morgonen när vi hade spanska skulle vi göra förberedelser inför det nationella.

Så det var skönt, men då tänker ni säker "spanska borde vara roligare än nationella!"
Men det tycker inte jag, våran spanska lärare är väldigt jobbig men hon är väldigt duktig.
Så det var skönt att få slippa henne och sitta och skriva lite på ett papper.


Det nationella provet var faktiskt väldigt enkelt.
Och för er som inte vet så är jag en person som inte gillar att ta så mycket plats.
Jag gillar inte att vara i fokus och prata inför folk. 
Jag har frågat min mamma en gång om jag var tvungen att vara med på mitt eget släktkalas.
Jag tycker jag kunde få vara hos en kompis istället... men det fick jag inte.

Så jag var ganska stolt över mig själv när jag var klar för jag pratade JÄTTEMYCKET.

Sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn och börja skypa med mina underbara vänner.
Vilket jag fortfarande gör så nu ska jag återgå till att vara social med dem.
Ha det bra så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar