fredag 21 februari 2014

Detta får bara inte hända!!

Det började redan imore, satt och väntade på mina kompisar när jag fick ett sms. Jag klickade "öppna"
Meddelande appen blev helt vit och jag kunde inte få fram någonting. 


Så här ser jag ut just nu!
Hahah nä, men så känner jag mig typ.
Jag trodde bara det var min telefon som fått ett litet anfall så jag lät den vara.
Sen la jag den i mitt skåp och tänkte att den kunde få vila lite...

Efter skolan när jag är på väg till busshållplatsen fungerar ingenting på mobilen. 
Jag har inte tappat den, jag har inte slängt den, den har inte fått vatten på sig.... Va f'n är problemet!!

Denna dagen som började så bra och nu bara kraschar den!!
Ååh jag hoppas verkligen att den slutar ha sitt lilla anfall snart för annars vet jag inte vad jag ska göra. 

Så om det är någon som försöker få tag på mig via min mobil så fungerar den inte. 
Ni får skriva på facebook eller ringa hem. (vem som nu ringer hem till folk nuförtiden?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar