fredag 21 februari 2014

Dagens smink!

Mitt vardags smink!
Detta är vad jag brukar använda på vardagarna när jag ska till skolan.

Basen: CC cream från Lumene i färgen medium (den är lite ljus)
BB powder från L'oreal i medium

Ögonbrynen:
Eyebrow fix från H&M

Ögonen:
(fine) Eyeliner från Kubiss
The falsies feather-look mascara från Maybelline
Volume million lashes (waterproof) mascara från L'oreal

Läpparna:
Strawberry sorbet läppbalsam från EOS
Creamsheen i färgen pure zen från M.A.C

 Jag brukar ha en väldigt naturlig look till skolan.
Känner att man inte behöver piffa sig så mycket för att gå till skolan.
Men man vill ju inte se helt konstig ut
Ibland byter jag ut läppstiftet mot något annat eller inget alls. 
Men annars är det samma saker ungefär varje dag.

Inte den bästa bilden men bättre än ingen.
Brukar ni ha smink till skolan?? om ja, brukar ni ha mycket eller lite?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar