söndag 23 februari 2014

10:26 - 18:06

Jag gjorde det!
Jag gick upp tidigt, vaknade runt tjugo över tio, sen låg jag kvar i sängen och kollade lite på instagram, facebook, kik och sånt.

Sen gick jag upp, kollade lite på Tv och åt en god frukost.
Åt rostade mackor och drack lite juice, vilket var väldigt gott.

Sen gick jag upp på mitt rum för att fixa mig, vi skulle på kalas för lilla Simon som fyller år idag.
Problemet var att hans kalas började en timme innan hockey matchen startade. Vilket gjorde att det blev en kort sväng hos honom, men han blev jättenöjd med presenterna och kakorna han bjöd på var väldigt god.


Från honom åkte vi sedan till några kompisar som bor längre ner på våran gata.

Det var min bror Kevin som körde dit,
han övningskör.

Han är jätteduktig och verkar ha koll på vad han gör.
Ibland kan jag tycka att han kör lite väl långsamt,
men bättre långsamt och säkert än snabbt och osäkert.


Hos familjen Johansson fick vi god lunch och "kollade" på hockey.
Jag, Julia och Olivia satt mest och snackade och hade skoj.
De tvinga mig att ladda ner appen Hot or Not
Så nu finns jag där, har du tur så ser du mig, haha.
  

Men nu är jag hemma  och ska snart äta, sen ska jag plugga och städa innan jag ska tacka för denna dagen.
Ska försöka gå och lägga mig lite tidigare idag, det är ju skola imorgon men vi får väl se hur det går.
Tur att jag inte börjar förrän 09:15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar