torsdag 20 februari 2014

Klockan tickar vidare.

Klockan den bara tickar vidare, en dag avslutas och en ny dag börjar.

Tänker starta min fredag med sömn, tänker gå och lägga mig nu och vakna utvilad och pigg imon. 

Inte för jag vet om jag kommer vara så pigg, ska upp vid 06:30 Har fått sovmorgon till 09:00 imon men tänkte jag kunde utnyttja tiden på morgonen åt att plugga lite och bara ta det lugnt. Gillar inte att stressa så då är det bättre att gå upp lite tidigare och slappa lite hemma innan skolan.

Imon är det äntligen fredag vilket för mig betyder; kort dag i skolan, helg, slappa och ha kul. Vill verkligen ta vara på min lediga tid, så ska se om jag kan hitta på något kul. Kanske fota lite bilder som jag kan lägga upp här på bloggen sen. (ni kanske märkt att jag inte har några bilder, tur att google finns) 

Vad ska ni göra imon och på helgen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar