torsdag 20 februari 2014

Ny blogg!

Hej och välkommen till min nya blogg.
Här kommer ni kunna läsa om min vardag och mina tankar. 
Min vardag består för det mesta av skola, vänner och fotboll.
Men kommer även att skriva om hår och make-up, naglar och annat kul.
Jag kommer ha månadens favoriter, frågestunder och ev. videosar. 
Vi får se om det kommer något mer sen...

Har haft en blogg innan som hette mysweetdog.blogg.se men jag tröttnade på blogg.se och ville göra en ny.
Så här är min nya, håller fortfarande på att fixa lite och lär mig hur man använder denna sidan. 

Men hittills gillar jag verkligen blogger/ blogspot och är nöjd med mitt byte.
Tycker det är lättare att ändra header och sånt här och inlägg kan man också ändra enkelt. (typsnitt m.m)

Som ni ser har jag dock ingen header vilket är synd, men håller på att fixa en. 
Jag är inte jätteduktig på att redigera och sånt så det lär ta ett tag. 
Använder dessutom ett helt nytt program för mig, Photoshop. 
Ni har säker hört talas om det och använt det. 
Eventuellt kommer det en tillfällig header medans jag fixar den riktiga.

Lite om mig
Min bilder
Jag heter Cornelia och jag är 15år, snart 16.
Jag bor i göteborg och har gjort det hela mitt liv. 
Just nu går jag i nian men efter sommaren ska jag börja på gymnasiet.
Jag har sökt ett gymnasium med inriktning hår och make-up.
Jag gillar som ni kanske förstår hår och make-up, sen gillar jag även fotboll, foto och naglar.
Det var väl allt ni behöver veta om mig.
Undrar ni något är det bara att fråga.


Men jag hoppas att ni kommer tycka om min blogg och gilla att läsa om det jag skriver.
Jag är öppen för förslag om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om. 

P.S blir väldigt glad om ni lämnar en kommentar så jag vet att ni varit här och gillar det jag skriver om.


4 kommentarer: