lördag 22 februari 2014

Go natt Paulina och alla andra!

Håller just nu på att natta min kompis, Paulina.
Hon är jättetrött och det kan bero på att klockan är väldigt mycket och vi har skypat i snart 8h.

Ni kanske undrar varför jag nattar henne eller vad man nu ska kalla det.
Men hon tyckte att det ljudet som blir från mina knapptryckningar var lugnande så hon ville att jag skulle fortsätta. Och jag är en snäll kompis.

Så nu sitter jag här och skriver ett inlägg om hur jag nattar min kompis genom att skriva ett inlägg på min blogg. Hahah, detta måste låta väldigt roligt.

Men tror antagligen att detta inlägget kommer sluta med att min kompis har somnat och att jag fortfarande är pigg. 

Vet inte riktig varför jag är så pigg men jag får väl se om någon annan kompis är inne och vill snacka med mig. Annars får jag väl hitta på något annat, youtube finns ju alltid.

Test nr 1
- Paulina??
- Paulina har du somnat??

-mm...

Hmm, måste nog skriva lite längre. Hon har inte riktigt somnat, men snart.

Jaha, detta blev ju ett improviserat inlägg.
Men vad har ni gjort under veckan mer än skola och jobb?? hänt något kul?? något tråkigt??
För mig har det inte hänt någonting typ, haft en helt vanlig vecka. 
Skola - Fotboll - Läxor - Familjen - m.m

Test nr 2:

- Paulina??
- Paulina har du somnat nu??

Hmm, inget svar. Tror jag tolkar det som att jag lyckats.
Nu har jag nattat min kompis och hon sover sött.
Denna bilden får hon bjuda på eftersom jag var snäll och natta henne.
Inte den bästa kvalitén på bilden men den är tagen på skype.


Go natt till er andra med, hoppas ni sover gott och vaknar sent imorgon eftersom det är helg.
Själv ska jag se om någon av mina andra kompisar är inne och vill snacka. 
Ha det gött så ses vi.

2 kommentarer: