måndag 24 februari 2014

Haha, detta gick ju bra!

Skulle inte jag gå och lägga mig lite tidigare idag??

Haha, fastnade i filmen Unknown på 4:an.

Den var väl helt okej, tyckte det var en perfekt söndags film.
Lite lagom action, den var spännande och man var verkligen tvungen att hänga med.


Iallafall så förstörde den min plan att gå och lägga mig tidigt.
Så jag får väl göra ett nytt försök imorgon.

Jo, förresten på tisdag går jag bara halvdag. 
Så himla skönt att få sluta efter lunch.
Funderar på att åka till stan efter skolan den dagen, får se om någon kompis vill hänga med.


Men nu måste jag gå och lägga mig så jag är pigg och utvilad imorgon.



Unknown

Amerikansk dramathriller från 2011. Vetenskapsmannen Martin Harris (Liam Neeson) är i Berlin med sin fru för att medverka på en forskningskonferens. Men så råkar han ut för en svår bilolycka och hans liv förändras i ett slag. När han får lämna sjukhuset söker han upp sin fru som hävdar att hon inte vet vem han är och att hon lever nu med en annan man som utger sig för att vara Martin. Martin inser att någon är ute efter att skada honom och han tvingas fly samtidigt som han måste försöka bevisa vem han är. Regissör: Jaume Collet-Serra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar