fredag 21 februari 2014

Mobilen!

Hej hej, alla underbara människor hoppas ni är bättre än vädret. Inte kul att vakna till regn och mörker. 

Trodde det skulle bli finare väder nu när våren är på väg.

Jag gick upp tidigt idag och gick ner och la mig i soffan. Slappade lite innan jag gjorde mig lite frukost och fixade mig.


Två goda ost och gurkmackor och ett stort glass vatten. Mm, det var verkligen gott.

Nu sitter jag på bussen och känner mig lite lätt stressad. Fick en känsla av att jag är jättesen men visst börjar jag 09:00?

Ahh, panik!!
Tror jag får ringa Paulina eller någon.

Men nu måste jag gå ha en underbar dag så hörs vi snart igen.

(Inlägget är gjort i mobilen så vet inte riktigt hur det ser ut)

2 kommentarer:

  1. VA?!?!
    Äter du grovt bröd? Trodde bara du ville ha vitt fluff....
    Du hann säkert till skolan.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade inget vitt fluff bröd hemma :*(

      Radera