lördag 22 februari 2014

Biltur med mamma som slutade med.... lite shopping

Mamma frågade om jag ville åka till Sallya Bazar och kolla på deras grejer.
Hon sa att det skulle vara någon speciellt grej där idag så jag hängde med.

Vi kom fram och tyckte inte det var så många där så vi 
tänkte vi kanske var först eller sist.
Vi gick in och kollade, men det var inget speciellt... hmm...

När vi gick ut och satte oss i bilen letade vi reda på deras instagram konto för att se vad det stod.
Mamma hittade då lappen hon fått där det stod tid och DATUM, vi var typ två veckor eller månader får tidiga. Hahahah, vi skrattade och jag frågade om vi kunde åka till pinkroom när vi ändå var i stan (vid stan)
Vi åkte dit och jag visste vad det var jag ville ha men vi kollade runt 
på lite allt möjligt 


Jag ville ditt för att köpa en bredtandad kam från märket Macadamia. 
(Det är ett super bra märke och jag har bara två produkter därifrån, men älskar dem!)


Jag köpte kammen och ett armband,
det var så fint så kunde inte bara låta det hänga där.
Det sa "Cornelia, snälla jag vill inte vara här! Jag vill hänga med dig."
Hahah, nä men det var väldigt fint och jag har velat ha ett sånt innan.

  

Sen åkte vi ner till Coop Extra hemma vid oss och köpte lite godis till melodifestivalen ikväll.
  
Är det någon mer som är taggad inför kvällens melo?? Eller är det bara jag??

Men iallafall vid våran coop finns det en lindex så vi gick in dit sen.
Där köpte jag lite underkläder som jag tyckte var roliga.
 

    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar