måndag 1 september 2014

Mega uppdatering #1

Nu får det räcka med denna blogg paus som har blivit. Gillar verkligen att blogga och få skriva av mig. Så här kommer en mega uppdatering på vad som har hänt de senaste och så. Men jag tänker dela upp den i tre inlägg för det är ganska mycket som har hänt så jag tänkte det kunde vara roligare att få läsa flera inlägg och att det inte ska bli för långtråkigt.

Så detta inlägget kommer handla om mitt dåliga immunförsvar eller jag tror det handlar mer om min otur. Jag blev sjuk för ett bra tag sen och då mådde jag väldigt dåligt, jag var yr och mådde illa hela tiden. Jag fick tillslut åka till akuten för att kolla så det inte var något farligt. Jag hade en virusinfektion på balansorganet och i magen vilket gjorde att mådde illa och var yr. Efter några dagar mådde jag lite bättre men det varade inte så länge. Jag fick en ny förkylning uppe på min gamla virusinfektion och nu har jag halsmandlar stora som vindruvor och har superont i halsen. Sen ligger jag på gränsen till feber också. Så just nu går det inte så bra för mig.

Men förhoppningsvis blir jag frisk snart så jag slipper vara så trött och seg. Och framförallt så slipper jag ha så ont i halsen och öronen.

Så nu vet ni varför jag inte bloggat och sånt för det mesta av min energi har gått till att klara av hela dagen. Men nu är jag tillbaka och tänker blogga så mycket jag kan och orkar.


Det blir inga bilder i detta inlägget för jag har en ny dator så har inga bilder och jag vet inte hur jag ska göra för att kunna sno några från google HEHE är inte så teknisk av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar