onsdag 3 september 2014

Blankt

Mm, vet inte riktigt vad jag har tänkt att skriva i detta inlägget. Det är helt tomt i huvudet, inga idéer om vad jag kan skriva så detta blir ett random inlägg. Ett inlägg där ord efter ord skrivs ut utan att riktigt veta vad som ska komma härnäst.... detta kan bli intressant.



För några dagar sen hittade jag mitt älskade Carmex, det är ett läppbalsam som jag verkligen älskar. Det är många som älskar det och många som ogillar det. När man applicerar det så sticker det lite i läpparna (inte så att det blir större) och man känner att det verkligen hjälper och läpparna blir såå lena. Men eftersom det är en lite stickande, udda känsla så gillar inte alla det. Men det gör jag.
Har du testat det??



Vanligt klöver vaselin gillar jag också till läpparna. De blir super återfuktande och mjuka. Så om man inte gillar stickande läppar kan man alltid ta vanligt vaselin som också är bra för ögonfransarna har jag hört.



Annars kan man även välja EOS lipbalms som är såå himla bra. De återfuktar, luktar gott och vissa smakar ganska gott också. Så det kan man också välja om man inte vill ha en stickande känsla på läpparna.

Jaha detta inlägget blev visst om läppbalsam, hoppas ni tycker om det även om det var lite random.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar