torsdag 4 september 2014

En bricka med godsaker!



En bricka med en massa godsaker som melon, mango och mini tomater. 

Eftersom min hals fortfarande gör väldigt ont och jag har svårt att svälja får jag göra det bästa jag kan för att få i mig mat. Så idag fick det bli en bricka med en massa godsaker fast i små bitar. Då kan jag äta lite men på längre tid och jag får då i mig massa energi till att fajtas mot detta j**la viruset. Så efter många timmar är nu brickan tom och jag har inte fått ännu ondare i halsen.

Men nu ska jag göra ett nytt försök att städa rummet. Förra gången blev jag genomsvettig och somnade på sängen... Så tänker att jag kanske ska göra lite intervaller, 20min städa-5min vila. Så att rummet kan bli rent och fint. Bäst jag sätter igång så jag får det gjort.

Ha det gött så hörs vi snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar