torsdag 18 september 2014

Ullared, Gekås

Som ni vet var jag i/på Ullared, Gekås förra helgen så jag tänkte visa vad jag har köpt.

Jag köpte inte överdrivet mycket utan köpte saker som jag verkligen behövde och ville ha. Är supernöjd med allting och hela dagen på Ullared. Det var jätterolig och trevligt att få hänga med min mamma och hennes syster, min moster.

Detta köpte jag, kläder, skönhet, snacks...

Inom skönhet, smink och hår.
Ansiktsmasker. Mascaror. Tofsar. Hårnålar. Värmespray. Med mera.

Snacks och annat gott.
Nutella-to-go. Tuggummi. Proteinbarer. Maltesers. Mm va gott!

Gosiga varma strumpor köpte jag också.

Tröjorna och koftan jag köpte kommer ni få se mer av här i bloggen fast lite senare. De är nya favoriter allihop så i framtida outfit-bilder kommer ni garanterat få se dem på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar