lördag 6 september 2014

I would like this plz

TARTE 
cosmetics
Har hört super mycket bra saker om dessa två produkterna och jag är så sugen på att testa dem. Det ena är en puder foundation som tydligen ska täcka och jämna ut huden väldigt bra. Vilket jag tycker låter superbra och dessutom så har jag börjat tycka det är obehagligt med flytande foundation. Det känns som att man hat ett tjockt lager i ansiktet och jag gillar inte den känslan alls. Men om man tar mindre och gör ett tunt lager så är det helt okej, men skulle gärna vilja testa en puder foundation och denna låter toppen. Sen är jag lite av en mascara människa, jag kan typ köpa hur många som helst. Fast nu var det länge sen jag köpte en faktiskt (känner mig duktig) så jag kanske borde slå till på denna. De säger att den ska ge längd och att den inte ska "smula" sig och det tycker jag låter bra. Får nog kolla om jag inte kan klicka hem dessa två, måste bara vara noga med vilken färg på foundation jag ska ta så det inte blir helt fel. En som är lite för ljus är bättre än en som är för mörk. Är den för ljus kan man alltid använda lite bronser.


NELLY.COM

Såg denna söta toppen från Nelly.com och jag vill så gärna ha den. Har börjat gilla när tröjorna är lite kortare. Vet inte varför men jag tycker det är snyggt. Dessutom är denna stickad och då är den antagligen ganska varm så den skulle kunna funka nu till hösten/vintern. Ta typ denna tröjan, ett par jeans och snygga smycken till och du har en snygg och enkel outfit. Om det är kallt kan man alltid ta en stor fluffig halsduk och det är också super snyggt. Hmm kanske borde klicka hem den...


MAKIASH
Mitt gamla puder är påväg att ta slut så jag funderar på att testa detta. Det verkar super bra som alla andra produkter och jag har dessutom hundra kronor rabatt på deras hemsida så tror jag ska testa det. 

Hmm nu är det mycket jag skulle vilja testa och ha. Kanske kan beställa några av grejerna nu och några sen. Men jag tror iallafall jag ska klicka hem dem någon gång (snart).
Är det något ni är sugna på och vill ha just nu?? vad som helst, kläder?? skor?? smink??
Kommentera i såfall vad och varför.
Kram Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar