söndag 7 september 2014

Trött

Här regnar det och jag är supertrött. Skulle helst vilja ta en paus från allt och bara sova i typ en månad. Men det kan man ju inte göra även om man vill. För imon är det en ny vecka och det innebär skola, plugg, vänner och en massa nya saker. Så det är bara att hitta kraft och köra fem dagar med skola och ståhej för att sen kunna vila på helgen igen. 

Hoppas att jag är frisk nu och att jag håller mig frisk och glad ett bra tag. Orkar inte vara sjuk mer, två veckor med en massa virus och skit är jobbigt och det tär på ens krafter. Men nu är jag frisk och ska kämpa vidare.

Ska försöka att börja fota med min kamera mer och men måste se om jag får lägga över dem till min nya dator (skoldator). Så jag kan redigera och lägga upp dem.

Men vi hörs snart ha de <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar