torsdag 18 september 2014

Subway

Ännu en lunch på Subway
Även idag har jag ätit en god lunch på subway. Beställningen var typ det roligaste, när man får välja sallad så säger jag helt utan att tänka: "gurka, tomat och OST!" HAhahahahah så roligt! Eller jag och Emelie tyckte det var super kul, skrattade typ ass länge.

Sen när vi satt och åt kom en kille fram till oss som heter Meng Johson. Han är tydligen en mode fotograf och en filmmakare (heter det så?) Iallafall så gav han sitt kort till mig och tyckte jag borde vara model. Någon som hört om honom?? Vet inte om han är seriös så får ta och googla honom när jag kommer hem. Men hursomhelst är det ju kul att han tycker man ser bra ut :P

Nu börjar snart min lektion så måste gå men vi hörs sen. Jo, ullared sakerna kommer upp senare idag, orkade inte blogga igår. Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar