söndag 24 augusti 2014

Snart landar hon!

 Min mammas blogg
Hoppas det var okej att jag la ut denna bilden mamma. Tänkte det borde vara okej eftersom du lagt den på din instagram, Kram.

Nu är min underbara mamma på väg hem igen. Hon har jobbat under helgen i Finland och nu sitter hon på planet på väg hem. Om jag fattade det rätt så flög hon från Finland 16:00 och skulle landa här i Sverige klockan 16:25. Det blir en kort flygtur, haha skoja bara. Finland ligger tydligen en timme före oss här i Sverige. Så det var en lite längre flygtur än 25 minuter. Men hon är iallafall på väg hem nu och kommer nog vara hem hemma runt 17:00. Och då ska hon få en bamsekram av mig! Jag är allt en liten mammagris.
Vill ni läsa min mammas blogg är det bara att klicka på bilden så kommer ni dit

Nästa vecka är det pappa som ska iväg på jobbresa, men han åker till Stockholm och inte Finland. Så då kommer det bli en helg med bara mamma och syskonen. Men veckan efter det ska båda vara hemma, hoppas jag.

1 kommentar:

  1. men å så fint du skriver.
    Det är helt ok att du lägger ut bilden, det har jag ju gjort själv som du skriver.
    Finland var fint men det är knasigt att jag har varit där men ändå inget sett. Jag har varit på hotellet mer eller mindre hela tiden. Jag tog ju en tur med spårvagnen men shopping hann jag inte med.
    Det hade ju varit kul.
    Ha det gott, krya på dig. Jag ska äta lunch nu och sen har jag ett till uppdrag.
    kram

    SvaraRadera