tisdag 5 augusti 2014

Ooh herregud!

Brödet är hembakat, min mamma bakade det sent igår. Och det blev såå gott. Hoppas hon tänker göra mer! Eller hon måste göra mer <3


Sitter på altanen och lugnar ner mig lite.
Skulle ladda över bilderna från resan så jag kunde blogga.
Allt gick som det skulle.... Till en början.

Jag importerade dom och när de är klart tas de bort från kameran.
Men sen försvann bilderna!
De fanns inte på datorn, både jag och pappa letade som galningar.

Efter ett tag gav vi upp...
Men då kollade jag kameran och de fanns kvar.
De var inte borta utan ALLA bilder låg kvar. 
Fråga mig inte varför men där var de.
Tror aldrig jag blivit så glad!!!

Men nu sitter jag iallafall och lugnar ner mig lite.
Äter en macka och dricker Capri-sonne.
Vilket är sååå himla gott, både mackan och drickan/ festisen.

Snart ska jag göra ett nytt försök men denna gången ska jag kopiera dem.

1 kommentar:

  1. Klart vi ska baka brödet igen. Jag tycker också att det blev gott.

    Vilken himla tur du hade med bilderna. Vi, kanske jag ska säga då det var bilder från resan.

    Zigge , dreggelhunden. Han e söt han.

    SvaraRadera