måndag 18 augusti 2014

Italien Haul

Här kommer äntligen haulen från Italien.
Jag har alltså köpt detta på min resa i Italien, Rom.

Vi kan börja med det jag köpte på marknaderna. Vilket är två super söta och sköna klänningar för ungefär 100kr styck och en superman tröja för ungefär 80kr




Sen köpte jag även två hattar som jag inte har bilder på just nu. Men ni kommer säkert att få se dem i framtiden.

Sen till det jag köpte från EURoma2, den stora, super coola gallerian.
Hollister köpte jag dessa tröjorna.



Zuiki köpte jag dessa sköna och gulliga shortsen.



Tommy Hilfiger köpte jag denna snygga tröjan.

På en affär som heter Kiko så hittade jag dessa ögonskuggspennorna och jag var tvungen att köpa dem.
De var super fina och jag blev kär. Hehe är ju dessutom lite galen i smink så det var för svårt att motstå.


1 kommentar:

  1. Äntligen fick vi se allt du har shoppat. Det är fina saker och jag ser fram emot att få se dig i alla nya kläder, speciellt klänningarna.
    Kram

    SvaraRadera