fredag 22 augusti 2014

"Take a deep breath. It's just a bad day, not a bad life"

Känner mig väldigt deppig och ledsen just nu. Mår inte alls bra och jag missade de första dagarna av gymnasiet vilket suger. Och jag mår illa och är yr och ingenting är bra just nu. Vet att det finns mycket värre saker än att vara sjuk och må illa och så men kunde jag inte blivit det senare... När jag iallafall hade hunnit lära känna några på gymnasiet och kommit in i det lite. Och kunde jag inte fått en vanlig förkylning då?? istället för någon konstig skit som satt sig i magen och dessutom irriterar balansorganen! Nu tar jag iallafall helgen till att vila upp mig för på måndag tänker jag inte vara sjuk. *Peppar, peppar ta i trä*  Vill börja gymnasiet och lära känna mina nya klasskompisar och få komma igång med riktiga rutiner.

Gud, vilket deppig inlägg detta blev... Men kände att jag behövde skriva av mig lite. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar