torsdag 21 augusti 2014

Andra dagen...


Andra dagen gick inte som jag trodde. Mådde illa och kände mig yr. Men jag gick till skolan och försökte.. Efter en dryg halvtimme klarade jag i te av det längre. Jag typ vred på huvudet och då trodde ja att jag skulle svimma, blev jätteyr och mådde inte alls bra så jag åkte hem. Vilket var jättetråkigt för nu missa jag massa rolig saker. Eller vet inte om det var superkul men man fick lära känna varandra lite mer. 

Just nu ligger jag i min säng och försöker vara stilla så jag inte ska må så illa. (De rimma ju lite, stilla-illa. Haha) men jag hoppas att det går över för jag HATAR att vara sjuk och missa skola! Dessutom tycker jag det är väldigt obehagligt att må illa och känna sig yr. Tror det är för att jag inte har någon kontroll, jag vet inte vad som kommer att hända... Om jag kommer svimma som det känns som eller om det kommer gå över eller om jag ska spy... Eller vad som nu kommer hända.

Förhoppningsvis försvinner detta snart. Annars får jag nog kolla upp det.

Hoppas ni har en bättre dag än jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar