lördag 3 maj 2014

Ögonen är nästan uppe

Somnade väldigt sent igår vilket kanske inte var det bästa då jag hade träning i morse klockan 10:15

Igår var jag ganska trött så jag gick upp för att lägga mig och sova.
Men när jag väl låg i min säng var jag inte alls trött, klassiskt.

Så jag satte på min dator och surfa runt lite.
Det slutade med att jag hade sett 5 avsnitt av gossip girl och klockan hade sprungit iväg, 03:20
random bild....

Och jag skulle gå upp vid 08:00 för att hinna äta och sånt i lugn och ro.

Jag vaknade när klockan ringde, jag var hyfsat pigg, tur.
Jag åt frukost och sen somnade jag om....

Vaknade igen när min kompis frågade om jag skulle träna och om det gick bra för mig att hon kom vid 10:00 så vi kunde gå tillsammans.

Jag fick panik och vi skynda mig att hitta mina kläder och byta om.

Jag, Vi hann till träningen i god tid.

Men jag var super trött och istället för att bara vara sömnig blev jag typ hyper.
Även om jag la mig ner på planen några gånger av trötthet :P

Min tränare bara skrattade åt mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar