lördag 17 maj 2014

❤ I'm In Love ❤

Från skolös till att ha tre par skor.
Helt sjukt nöjd just nu.

Jag köpte två par vanliga skor och ett par fotbollsskor.
Så det kanske bara räknas som två skor...

Men jag är iallafall jättenöjd med skorna.
Känns skönt att ha lite fler alternativ.


Dessa fotbollsskor köpte jag.
1099 kr Stadium
I'm in love
De är super snygga och super sköna.

På träningen idag gjorde vi lite skottövningar.
Jag tycker själv inte jag är super duktig på det.
Men idag, herre j*vlar va jag kunde skjuta.
Stenhårda. Höga. Låga. Halleluja.

Sen köpte jag som sagt två "vanliga" skorna.
Ett par ballerinor
 
Köpte även ett litet inlägg till dem.
Det skulle hjälpa hälen och passformen.
Och det gör faktiskt det.
Bra köp för 25 kr.
 (inlägget)
149 kr DinSko

Sen köpte jag även...
Ett par klassiska Vita Converse.
699 kr Stadium

Det kan aldrig bli fel med converse.
De är super snygga, super sköna och jag älskar dem.
Passar perfekt på min smala fot.

 
Detta va alla skor jag köpte.
Är super nöjd och längtar till jag får använda dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar