torsdag 22 maj 2014

Gissa vad jag slurpade i mig...

Har du gissat??
Om du gissade Festis är det rätt.

Var på väg hem från skolan när jag köpte denna godingen.
Det är bara så varmt idag och jag blev sugen på en kall dricka när jag var på väg hem från skolan.
Jag gick in och hittade denna.

 
Drack upp den på mindre än en minut tror jag.
Hahaha, kanske inte riktigt så snabbt.

Men det var verkligen snabbt och precis vad jag behövde.
Känns verkligen som om sommaren är på väg.

Testade en app som min kompis Paulina rekommenderade.
Bakgrunden är svart/vit medans jag gjort flaskan i färg.
 

 
Tack Paulina för tipset.
Det var en super bra app.

Vill ni oxå kunna göra såhär??
Ladda ner appen AVIARY

Den är gratis.

2 kommentarer:

  1. Haha varsågod! Visst e den bra?!

    SvaraRadera
  2. Den är super bra!
    Även de andra redigerings grejerna är bra :)

    SvaraRadera