måndag 5 maj 2014

Beauty - Monday #4

Dagens Beauty - Monday är en månadens favoriter.

April Favoriter

Smink
Månadens favorit måste vara min blush från M.A.C
Jag har inte varit någon som brytt sig speciellt mycket om blush/ rouge.
Men sedan jag var på en smink grej på M.A.C så har jag verkligen börjat gilla det.
Det blir en mycket större skillnaden än man kan tro.
Man ser fräsch och frisk ut vilket jag gillar.

Jag har färgen Coppertone.















Hudvård
Vet inte riktigt om det räknas som hudvård men det är min handsprit från Bath & Body works.
Jag har verkligen älskat dem.
Man känner sig fräsch och de luktar super gott.
Kan ibland känna att min händer känns äckliga, efter att man åkt buss och sånt.
Så då passar de perfekt med en gullig och bra handsprit.
Denna månaden har jag verkligen gillat Pink Chiffon.



Fashion
Denna månaden har jag verkligen älskat ett linne.
Det är ett ganska enkelt linne men jag tycker det är såå snyggt.
Det är ett vitt linne med ett starbucks tryck på.
Det är ganska tunt men inte så man ser igenom.
Det är helt enkelt super skönt och super snyggt.



Bok
Min favorit bok denna månaden måste vara DIVERGENT.
Min kompis hade pratat så mycket om den och tillslut var jag tvungen att köpa den.
Ville veta vad det var hon snackade om :D
Så jag köpte den och en dag senare var den utläst.
Den var super bra och jag rekommenderar den starkt.




Snacks
Månadens snacks är något som är såå gott att jag vet inte vad jag ska ta mig till.
De är super goda och jag skulle kunna köpa hur många packet som helst.
Det är inte en sak som jag skulle kunna äta flera av på en och samma gång.
Men det är så himla gott!!



Sist men inte minst har vi en random favorit.
Och det är en blomma, tulpaner.
En enkel men väldigt fin blomma enligt mig.
De är fina och passar perfekt i mitt rum.

Eftersom de inte lever super länge och inte är så dyra så kan man byta färg och sånt väldigt ofta.
Vilket jag tycker är super bra.



Det var alla mina favoriter denna månaden.
Vad har ni gillat??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar