tisdag 20 maj 2014

Fem snabba!

Fem snabba din lilla härmapa!
Tänker härma min kompis Julia och göra en fem snabba.

Ni kan hitta hennes inlägg på bloggen www.johanssonsjulia.blogg.se 
Hon skriver massa annat roligt också, så kolla in den.

Men iallafall så tänker jag också göra ett sånt inlägg.
Och för er som inte vet skriver man antingen fem sanningar, fem random saker eller vad man nu vill.
Jag tänker att jag ska skriva fem saker om mig.
Saker som ni kanske vet och saker som ni kanske inte vet.

1. Jag ska gå hår- och makeupstylist programmet på gymnasiet.
Förhoppningsvis på drottning blankas.


2. Jag kan ibland uppfattas som blyg.
Men om du frågar dem som känner mig skulle de nog kalla mig galen.

  

3. Jag bryr mig mer om andra än mig själv.
Vill att alla ska må bra och vara glada.
Och ibland glömmer jag bort att göra det jag själv vill.


4. Jag har svårt att somna om jag inte kollat på Youtube, Twitter, Insta.

  

5. Jag är sur just nu.
För att jag hittade en klänning som jag ville testa inför skolavslutningen men den fanns inte i min storlek.




Det var fem helt random saker om mig.
Jag tycker du också borde göra denna om du har en blogg.
Skriv gärna din länk i kommentaren i såfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar