torsdag 8 maj 2014

❤ Boohoo ❤




Boohoo måste vara en ny favorit online-butiker.

Beställde tre grejer från Boohoo för ungefär en vecka sedan.
Och jag fick paketet redan i måndags.

Kvalitén verkar super bra, storlekarna är bra och kläderna är lika snygga som på bild.
Och det bästa av allt var att det var super billigt.

Köpte tre klädesplagg för 313 kr och det är inkl. FRAKT.




Köpte ett par jättesnygga leggings.

Det är verkligen utanför min comefort-zon men när jag testade dem var de bara såå snygga.
Är verkligen glad att jag vågade, funderar på att ha dem imorgon.




Sen köpte jag en skater-dress också.
Den är jättefin, sitter bra och är super gullig.

Jag köpte den i svart men det fanns super många olika varianter och färger av klänningen.



    

Sist köpte jag en crop-top vilket jag tycker är svårt att hitta i Sverige.
Det finns många i Sverige men inte sånna som jag letar efter och vill ha :P
Så jag passade på att köpa en helt vanlig t-shirt variant.
Och jag är super nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar