måndag 26 maj 2014

Sorry for the bad uppdate

Har haft en riktigt slapp helg och inte gjort så jättemycket.
(Varning hyfsat långt inlägg men många bilder)

I fredags åt jag på kajen med Pappa, broshan och hunden.
Vi hade det jättemysigt och en perfekt avslutning på veckan.

Sushi på kajen, mmm

Bästaste Zigge

Bästaste Pappa som njuter av en öl.

Och min älskade bror som ser allmänt cool ut.


I lördags gjorde jag absolut ingenting.
Brukar ha träning men inte denna lördag.
Så jag började med att sova till ungefär 12:45.

Sen slappade jag hela dagen.
Kollade på youtube.
Smsa, fota, sov, va ute.
Gjorde lite allt möjligt men inget för ansträngande.
(Jag vet jag är en latmask)

Igår var det Mors Dag
Så jag och mamma cyklade till mariaplan och var på mega loppisen/ marknaden.
Vi kollade runt och hittade 5 små saker.
Två ljusstakar och tre små assietter.

Sen bjöd jag mamma på en glass och vi cyklade vi tillbaka. 

Hemma fixade vi middagen och bakade lite.
Vi skulle ha gäster.

När gästerna hade gått och mamma hade sprungit med sin kompis Ditte.
Avslutade vi dagen med smoothie och The Mentalist.



↑ Super gott och super spännande. 



Det är ungefär min helg i helhet.
Hur har din helg varit??


1 kommentar:

  1. TACK för en fin morsdag igår. Glassen smakade utmärkt i solen, och det var skoj att vara med dig. MegaLoppis i Majorna, cykla och att fota.
    Kram

    SvaraRadera