onsdag 7 maj 2014

Är jag tillräckligt smart??

Är jag tillräckligt smart??
Det är frågan
Har mattenationella idag och är inte alls nervös....
Jag är super nervös, känner mitt inte alls redo.

Inte för att jag har känt mig redo för något nationellt, men hittills har det faktiskt gått bra.

Men matte är verkligen inte mitt ämne.
Jag blir irriterad när jag inte fattar direkt och har inte tålamodet att lära mig alla matte saker.

Vissa grejer fattar jag bara inte.
Alltså inte bara hur man räknar ut dem, utan när man ska använda dem i verkligheten.

Men man använder det säkert någon gång men kanske inte i min värld :P

Men nu har jag pluggat så mycket som jag kunnat.
Jag har gjort allt för att förberedda mig.
Så nu är det bara upp till min lilla hjärna att använda sina kunskaper.

Nu ska jag strax åka till skolan och göra provet.
Håll tummarna för mig, så ses vi sen.

Man kan ofta mycket mer, än man tror


2 kommentarer:

  1. Klart att du fixar detta! Du är smart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah tack :)
      Kändes som det gick okej och jag är nöjd så länge jag får ett E

      Radera