fredag 30 maj 2014

☮ De senaste dagarna ☮

Onsdagen
På onsdagen skulle jag varit i skolan, men det var jag inte.
Min axel och rygg gjorde så ont att jag inte kunde göra någonting.
Låg hela dagen i soffan och försökte hitta ett bekvämt läge.
Sen sov jag ganska mycket och var allmänt trött eftersom jag hade så ont och spände mig.

Så onsdagen var ingen rolig dag.

Torsdagen
Igår var dagen mycket bättre, axel var lite öm men det var allt.

Jag vaknade sent och kände mig utvilad.
(Kan ha varit värktabletten som gjorde så jag kunde sova under natten.)

Sen åkte jag och mamma till stan en snabbis där jag köpte fyra saker.
Två packet med strumpor, en BH och en ansiktskräm.
Den från the body shop som jag skrev om på beauty- monday.
Klicka för större bild

Sen fick vi gäster runt tre tiden.
Vi fikade lite, var på lekplatsen, satt ute och hade det super mysigt.
 
En god kladdkaka med glass.

Sötaste Emelie.

Hon fick låna mobilen lite.....
Det slutade med två sööta bilder och ett försök att äta upp den.
 

Fick tyvärr inte ta kort på sötaste Matilda.
Jag frågade om jag fick ta en bild, svaret var näähä, vi ska sparka boll.
Så vi passade/ rullade lite boll.

Sen när gästerna hade gått var det dags att fixa middagen.
Kött och potatis, det bästa som finns.
Det blev super gott.

 
Potatis och rotgrönsaker

 
Mozzarella, kött och lite sparris.

Mmm, mat..... got var det oxå.
  

För att avsluta dagen kollade jag och mamma på the mentalist (4 avsnitt tror jag det blev)
Och vi vill sååååå gärna se nästa avsnitt, om det kommer något.
Vi hade det så mysigt och roligt.

Fredagen, idag
Idag är det fredag och jag vaknade tidigt.
Hade glömt stänga min dörr så det blev jätteljust imorse.

Idag ska jag jobba lite.
Mitt lag ska vara planvädar (stav.)
Så runt 13:30 kommer jag vara på kviberg och jobba.

Är inte alls taggad då min axel gör ont igen.
Men jag ska göra mitt bästa och hoppas att den blir bättre.

Det är vad som har hänt/ kommer hända.
Vet att det blev ett ganska långt inlägg men det är väl kul??
Ha det gött så ses vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar