fredag 9 maj 2014

Frukost

Idag blev det yoghurt och en typ av müsli.

För ett tag sen köpte jag detta märket på müslin, Vitalis

Den var super god och för några dagar sen köpte jag ett nytt packet.
Denna gången blev det Vitalis, crunchy, multifrukt.
Förra gången hade jag honung och nånting.

Den är antagligen inte alls nyttig men den är god och man får i sig några bra saker.

Men för mig spelar det ingen roll om den är onyttig eller nyttig.
Är ganska trött på det här med dieter och vad man ska äta och inte äta.

Jag menar hur levde vi innan alla dessa dieter??
Jag tror att vi mådde mycket bättre innan dem om jag ska vara ärlig.




Jag äter det jag tycker om och är sugen på och sen tränar jag lite också. (fotboll)
Och jag väger inte för mycket och inte för lite.





Ja, det är väl oxå en typ av diet men det är bara det jag själv bestämmer att jag vill äta och jag kollar inte hur mycket kalorier och sånt det är i.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar