onsdag 30 april 2014

Sneaky

Har just nu lektion men är lite sneaky och skriver ett inlägg till er.

Har No lektion.
Vi ska hitta fem uppfinningar, som vi på 3 min och 20 sekunder ska redovisa i en Pecha Kucha.
En power point på tid. 

Men jag har typ ingen aning om vilka uppfinningar jag ska ta.
Vill ha enkla och helst sammanflätade uppfinningar.
Typ kniv, gaffel och sked.

För det gör att presentationen håller ihop och det gillar jag.
När det finns en rödtråd och presentationen håller ihop och inte är så utspridd.

Sen måste jag fixa så att min Pecha Kucha blir snygg och bra.
För då kommer antagligen inte små många kolla på mig när vi gör redovisningarna.

HATAR att redovisa och att vara i centrum.
Blir stressad, tappar bort mig och vill typ bara springa iväg.

Får väl se hur denna presentationen blir.
Tur att den inte är för en om två veckor.

1 kommentar:

  1. WHAT!!
    Har du mobilen med dig på lektionen?? Det får man INTE ju!

    SvaraRadera