tisdag 22 april 2014

Påsklov och ledig från allt

Kände mig ganska stressad och utmattad veckan innan lovet.
Det berodde delvis på att jag  hade nationella, var sjuk, hamnade efter och missade mycket.

Så jag bestämde mig för att under påsklovet skulle jag bara vila.
Jag skulle ta en paus från allt ink. bloggen.

Därför har det inte kommit upp några inlägg på ett tag.

Men nu är jag tillbaka och imon kommer det flera roliga inlägg.
Jag är starkare, gladare och mycket mer peppad .

Jag håller även på att försöka ändra utseendet på bloggen.
Har velat ändra ett ganska bra tag, gillar inte alls hur bloggen ser ut.
Som ni vet är t.ex headern bara en tillfällig.

Så fram över kan det hända att bloggen ändrar utseende lite då och då.
Men det är för att jag kommer testa lite olika färger och former.

Men nu ska jag gå och lägga mig!
Vi hörs imon <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar